SJUKA BILDER!

Jag och Hanna tittar på Legally Blonde. Seriöst, typ världens bästa film ju! Älskar Reese Witherspoon, hon är så härlig bara. Och hennes kompisar är ju bara för sköna! Älskar den där trion :) Nu har hon precis varit på den där "maskerad"-festen. Vivian och hennes kompis hatar man ju bara. Och hennes hund är ju för gullig... ÅÅh, hur kan man inte älska den här filmen?! Kanske om man är kille då. Ja juste, var ju nära på att glömma: Elle´s kompis som fixar nagel-manikyr och pedikyr. Nu ska hon ta tillbaka sin hund från sin f.d. - pojkvän. Haha...
Nu har hon fått tillbaka sin hund! Okej förlåt, ska inte berätta hela filmen..

Vi har det jättekul iaf.  Vi har ätit tacos och tagit liiiite smått sjuka bilder. Hehe.. Men jag kommer visa några av dom, dom som är.. ja vad ska man säga, dom som är visningsbara, haha!

Ha en fortsatt bra kväll! Vi hörs imorrn, puss o kram ♥


         

       Vi provade på en massa specialeffekter på min kamera som jag aldrig har prövat. Det här var stum-film!

         

        

        

                                                                                    Haha!

        

Nu ska jag inte vara tråkig och sitta här och blogga. Visar fler bilder imorrn!

Detta blir sista inlägget för ikväll, tyvärr... 

Puss o kram! Sweet dreams ♥ 

         

Kommentarer
Postat av: fjorre14@pa

Amen herreguuu, hur f tog du den me typ ett ben elr nåt och en spegel? assnyyygg... komplimanger t din kompis;)

2010-09-12 @ 13:34:42
Postat av: Sara

Haha vi har våra skills ;) Tack så mkt!! :D

2010-09-12 @ 13:48:33
URL: http://saaaaaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0