SWEET DREAMS!

Nu tänkte jag gå och lägga mig. Varför blir det så sent?! Vill blogga meeeeer! I vanliga fall hade jag försökt mig på ett inlägg till, men nu fattar jag att det är för sent. Måste få min sömn inatt, sov så dåligt igår.
Men, jag har skapat ännu en ny kategori! "Saras resor". Där kommer jag att berätta om mina resor som jag har gjort i mitt 13-åriga liv. Jag ville göra första inlägget i kategorin nu, men som sagt så är det för sent :(
Men det inlägget gör jag imorrn ist, lovar!! Och då kommer jag att berätta om... ITALIEN 2010! Det var en härlig resa det... Men som sagt, det blir imorrn :)

Godnatt allihopa! Hoppas att ni har haft en bra dag :)

Pussar & Kramar //SARA ♥


        

                                                                        Hehe, lite failad... ;)

         

      När vi väntade på bussen. Någon som gillar FP/Jan Björkis (mitt fina smeknamn till Jan Björklund)?

         

Några bilder från idag :)


Kommentarer
Postat av: tess

snygg outfit i inlägget nedan :)

2010-09-16 @ 12:49:55
URL: http://latess.blogg.se/
Postat av: ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Hej!

Känner du att du behöver en uppfräschning av din bloggdesign till hösten så tveka inte att höra av dig så hjälper jag dig :)

[email protected]



Har färdiga bloggdesigner tillsalu! -> http://akolan90.blogg.se/2010/august/hur-gor-jag-for-att-bestalla-en-bloggdesign.html#comment



(gör även designer på beställning)

Hör av dig och ha en bra dag, kram ♥

2010-09-16 @ 14:28:54
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0