SUNGLASSES

Hemma från skolan! Elr jag har varit hemma en stund, men jag tänkte bara göra ett inlägg innan jag börjar med läxorna. SO-prov imorrn!
Vet inte om jag ska träna idag... jag måste ju som sagt plugga, men pappa och jag ska åka och köpa cykelkorg också och present tll Adam. Han fyller år imorrn! Och jag har inte köpt nåt än... Kan man inte låtsas att man är 6 år och ge honom en teckning elr ett hemmagjort pussel som egentligen är en sönderklippt teckning (skojar inte!)? Hahaha :) Allt var så lätt när man var liten! Man blev runtskjutsad i en säng och sov! Och bara man skrek lite fick man välling, som var supergott då. Alla tyckte att man var gullig för inget speciellt och ingen kunde bli arg på en om man väckte föräldrarna mitt i natten och skrek. Chill! :D

Men vad ska jag köpa till Adam... Han har nämnt något vax, men det är ju så tråkigt. Någon som har nåt tips på vad man kan ge till en 16-årig brorsa? :) Skulle bli väldigt tacksam!

Pappa kommer hem snart och då sticker vi iväg. Måste verkligen ha en cykelkorg! Så himla praktiskt, särskilt när man ska släpa med en gympapåse till skolan också.. Vi skulle ha gjort det igår, men då sa pappa vid halv 7: amen vi får gäster om en timme! Jag ba: ahaa... Kunde väl ha sagt nåt? Visst, det var jättekul att träffa dom, men det gick åt jättemycket pluggtid så jag satt uppe till typ halv elva med läxor... sov ca 7 timmar inatt :S

Och nu, när vi går mot kallare tider, så kikar jag på solglasögon! Inget jag tänkte köpa nu, men kanske till våren! Har velat ha sådana här hela sommaren, men inte köpt. Fråga mig inte varför ;)
                                          

Skitsnygga ju! Elsa har sådana här och dom vill jag låna hela tiden :)

Nu kom pappa hem, got to go!! Vi hörs sedan, puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0