SHOPPING

Är hemma igen! Jag och min kompis Elsa har varit och shoppat :) Har längtat så mycket, men jag kunde inte köpa så mycket saker, började få slut på pengar. Jag fick 1 100 kr (barnbidrag) 1:a september och nu har jag kvar typ 123 spänn, haha. Får tagga ner lite med shoppingen.. Ändå så känns det inte som om jag köpt så mycket! Vart tar alla pengar vägen?

Detta köpte jag:




Strumpbyxor! En av Dagens vill-ha, som jag har tagit upp tidigare i bloggen! Så himla snygga, det var precis sånt här jag ville ha. Finns inte så mycket mer att säga. 99 kr från Ginatricot.




Ett par strumpbyxor till! Perfekt, älskar dessa två par! Har börjat tycka om strumpbyxor mer och mer, har alltid tyckt om tights mer. Men nu är det tvärtom! Detta par var också sjukt snygga med dom små prickarna. Dessa kostade 79 kr, också Ginatricot.

Strumpbyxor som dessa kan piffa upp vilken outfit som helst! Man kan ju ha dom till ett enkelt, lite längre baslinne och det ser ändå inte enkelt och tråkigt ut! Så himla bra :)





Leopardmönster! Ännu en utav Dagens vill-ha. Detta var helt perfekt, precis vad jag var ute efter! Grymt snygg rygg också! Detta ska man ha över ett linne och det funkar lika bra till jeans som till tights/strumpbyxor. Det blir snyggt med en hög hästsvans och stora örhängen till... Drömmer mig bort, haha. 129 kr från Ginatricot!

Gina, Gina, Gina.
Där hittar man ALLTID nåt! Jag hade tusen plagg som jag ville köpa, men som jag inte hade råd till. Favoritaffären just nu. Vilken är eran favoritaffär? Någon som ni rekommenderar? :)

Nu ska jag och familjen sticka in till farmor och farfar. Vi hörs efterdet, sedan blir det att släcka lampan tidigt... börjar kvart över åtta imorrn. Blööö.

Ha det gött! //Sara ♥

Kommentarer
Postat av: plattmunken123

jag ÄLSKAR dom der bokstavstajtsen!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDD

2010-09-19 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0