ROSETTKJOL

Igårkväll var jag så stressad att jag inte hann blogga om min nya kjol som jag köpte igår! Så det får jag göra nu ist:



Riktigt fin! Liknar inga andra kjolar jag har. Brukar inte vara så mycket för rosetter, men denna blev jag kär i direkt! Hade sett den i en Frida-tidning och då tänkte jag att den ska jag allt köpa nån gång! Tydligen ska det vara mode i höst med Metallic-skimrande plagg, nåt som dom i tidningen nämnde om denna kjol. Bryr mig inte så mycket om mode, men ändå lite kul!
Den sitter dock ganska tight, ingen bra middagskjol, haha. Igår på middagen fick jag spänna upp den (den har en dragkedja där bak) när jag hade ätit för att min mage blev helt uppsvälld av all mat ;D

Matchas snyggast med ett slappt vitt eller svart linne till och ett läckert halsband! Precis så jag hade igårkväll :)

199 kr från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0