MYSKVÄLL!

Förlåt för ett inte så "noggrant" inlägg förut, men jag hade såå himla bråttom till matchen! Vi skulle åka om typ tre minuter och jag var inte ombytt... Och Hanna får panik när man inte har tillräckligt med tid. Största tidspessimisten jag känner, haha! Det tar ca 10 minuter att åka till skolan för oss (vi bor ganska nära varandra, cyklar till skolan och fotbollen tillsammans), men hon har ändå fått igenom att vi ska EXAKT 20 minuter innan. Om jag kommer 1 minut sen, så ser hon alltid lite surare ut än vanligt och säger: du är sen! och säger ungefär: JAG VET! En dj*** minut liksom, so what? Och om jag kommr två minuter för sent, måste jag betala två kronor i böter, 3 minuter sen, 3 kronor osv osv... Haha, Hanna är så gullig så :)

Matchen vill jag helst inte prata om. Vi blev inte storspöade, vi förlorade inte ens. Matchen slutade 3-3. Mitt lag gjorde 3 mål i första halvlek. 3-0, grymt. Motståndarlaget gjorde 3 mål i andra halvlek. Piss. ÅÅÅh vad arg jag blev!! Särskilt på en tjej som gjorde mål: Jaa, vad bra jag e!! Typ, jag ba: dööööööööööööööööööööö.
Nej, men ni kan ju förstå hur vi kände oss!


         

Jag är hos Hanna nu, men snart ska vi till mig. Det blir en till myskväll ikväll! Mamma ska hyra film, det blir "Remember me"!! Jaaa, har velat se den jättelänge nu! Robert Pattinson är ju med ;) Nej, men den verkar faktiskt ganska bra. Fast den är ju långt ifrån komedi, så om vi ser filmen ganska tidigt så hinner vi bli lite glada framför Legually blonde (stavning?)! Den går kl 9, kommer dock inte ihåg vilken kanal det var på... Kan återkomma (kanske)

Nu ska vi gå hem till mig. Hörs kanske sedan, Puss o kram! //SARA♥ 

Hanna hälsar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0