IBLAND BLIR JAG RIKTIGT IRRITERAD PÅ BLOGG.SE...

... för jag hade lagt in två inlägg efter matchen, men dom syns inte på min blogg! F*n vad arg man blir, arbete i onödan... Ett av dom var "dagens vill-ha" så det kan jag göra om. 
 SupersurasunkSara är här igen, haha. Men man blir ju faktiskt lite irriterad, elr hur?
Nu börjar jag på det riktiga inlägget:

Good morning everybody! :P

Kom precis hem från Hanna. Sa jag att jag skulle sova över där? Tror inte jag gjorde det. Mina och Hannas föräldrar skulle på bröllop, så jag och Hanna var ensamma hemma. FF, höhö.. En riktig myskväll! Vi tittade på TV typ hela kvällen. Haha, nolifers! Det blev många program och nån film: Scrubs, Psyc (stavning?), Family Guy, Simpsons m.m m.m m.m. Så sjukt roliga och bra program! Vi såg också Borat och somnade till High school musical 3 (DUBBAT! haha). Sådana där Disneychannel-program som high school musical, är så dåliga att dom blir riktigt roliga! Jag tror Hanna upprepade minst femtioelva gånger: "Åh, det här är så FULT!" 

När Hanna fick lite tråkigt så skulle hon göra flätor i mitt hår. Hon gjorde två olika sorter: fiskbensfläta och vanlig fläta. Bilder finns där nere! Sedan släppte vi ut allt imorse och ja satte upp allt i en hög tofs. Det blev faktiskt himla snyggt! Fast nu är typ alla lockar borta..

Idag blir det shopping! Ska möta upp Elsa vid ungefär 2. Hon har varit på sitt lantställe och kommer hem idag, annars skulle vi nog ha stuckit iväg tidigare. Men åååå vad jag är shoppingsugen! Tror jag har 400 elr nåt kvar av mitt barnbidrag.. hehe..

Hoppas att ni hade en skön kväll igår! Pussar & kramar //SARA ♥








                                                       Jag och Hanna när vi åt glass! Miniglassar ;)

              

                                                                                  Fiskbensfläta...

              

                                                                              ... och vanlig fläta!

             

                                           

                                                                            Såhär läckert blev det efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0