I SKOLAN

Sitter i skolan nu, vi har SO. Eftersom vi hade provigår så tar vi det ganska lugnt nu. Skönt! Vi tittar på uhr det gick i valet. Det var skitnära att Moderaterna blev det största partiet! Synd att sossarna förstörde allt, haha! Nej, men... är ju blå ;)

Hoppas att ni inte har det lika tråkigt som jag har.. Alla har typ slutat nu. Förutom vi. Men Jag, Hanna, Elsa och Emma ska till Centrum! Elsa och jag insisterar att vi ska till Gina, men Hanna och Emma vägrar! Tänkte att vi skulle rösta och vara lite demokratiska, men sedan kom jag på att det blir ju lite fel, haha! Men dit ska vi iaf, det har jag bestämt. Diktatorn Sara ;)

Nej, nu måste jag koncentrera mig på lektionen. Puss på er! ♥




Medan det börjar bli riktigt kallt och grått i Sverige, drömmer jag mig bort till varma Italien... Vill tillbaka dit!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0