HOS HANNA

Matchen gick väl sådär... förlust med 5-0. Hehe... Vi spelade helt enkelt inte så bra idag, vi kan så mycket bättre! Men dom var taskiga :( En tjej i deras lag fällde Ellen och då började hon nästan skratta! Hon log iaf skitmycket mot sin kompis. Och en annan tjej filmade jättemycket så att dom fick straff! Ibland blir man så irriterad i sport..

Nu är jag hemma hos Hanna, vi har ätit piiiizzzaaa!! Godaste jag har ätit på länge! Salami-pizza... Hanna tog bananpizza! UUUsch... Nu tittar vi på Simpsons. Guuuuud vaad jaag äär tröööött!! Matchen gjorde mig så himla trött! Och NÄR SKA DETTA REGN UPPHÖRA?! PRECIS när vi skulle ut och värma upp innan matchen så började skyfallet. Allas jackor blev helt dungsura och det var säkert 0-gradigt.. Mina händer fick tillbaka sin normaltemperatur för nån timme sedan tror jag. Det är ju helt galet! Den här hösten kommer minnas som den "regniga hösten".

Vi har iaf myskväll, jätteskönt :) vi ska titta på "Bad boys", nån kriminalkomedi. Perfa!

Hanna håller på att kamma mitt hår nu, haha. Det tar mig tillbaka till mina hemska barndomsminnen, när mamma skulle kamma mitt hår med kam! Och mitt hår bestod oftast av en enda stor tova... Grät varje gång mamma sa att det var dags för kammnig. Neej, skoja bara! Hanna är jätteduktig, hon gör sina superultimatasnygg-flätor! So excited!! :D 

Det kaanske blir ett inlägg till ikväll. Om jag orkar. Ha en härlig party/mys/elr vad ni nu ska göra-kväll! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0