HA EN TREVLIG KVÄLL!

Hej igen!

Jag och Hanna gick till Centrum och hyrde en film och jag köpte godis (Hanna köpte inte, hon har godisförbud. STACKARE!)! Det blev Valentine´s day! Ingen av oss har faktiskt sett den, det är sant! Och Hanna vägrade att se en sorglig film. Det fick inte ens vara drama-komedi, romantisk/actionkomedi var det som gällde. Så valentine´s day blir ju perfekt! ;) Någon som har sett den? Vad tyckte ni?

Jag ska äta middag här, äta sedan godis och se filmen, sedan ska jag hem. Kunde inte sova över här, vi har match imorrn och jobbigt och så, hehe..


Nu ska vi gå och äta. Det här blir förmoderligen sista inlägget för ikväll! Förlåt för uppdatering..

Pussar och kramar //SARA ♥







CANDYMAN!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Liisaa

Sjukt godissugen jag blev nu... :P

2010-09-11 @ 01:36:22
URL: http://createthestyle.blogg.se/
Postat av: Liisaa

Sjukt godissugen jag blev nu... :P

2010-09-11 @ 01:36:52
URL: http://createthestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0