GODNATTHÄLSNINGAR + TODAYS OUTFIT

Sista inlägget för idag! Ville bara säga Godnatt och hoppas att ni får en bra dag imorrn! Vet inte om jag bloggar på morgonen, vi får se om jag hinner! Om jag ögr det, så kanske kanske kanske får ni se en liten sneak peak på morgondagens outft. Men vi får se om tiden räcker till som sagt!

Samtidigt vill jag visa denna dags klädsel:


       

       


Rosa topp med ficka på bröstet - GANT (köpt i USA)
Vita shorts - BikBok
Gamla leggings med spets längst ner
Halsband - Lindex
Väska - Adidas (köpt på Kreta)
Armband med berlocker - Thomas Sabo

       

Det coola halsbandet komer som sagt från Lindex. Men jag änkte först inte köpa det. Jag köpte nämligenn en tröja på rea där och då sa Lindex-tjejen att man fick välja nåt mer somvar på rea på köpet! Då fick det bli detta.
Älskar det, har inget liknande halsband. Tror faktiskt att det är min favorit bland alla mina hansband! Det är så unikt och coolt, samidigt som det piffar upp outfiten rejält. Så himla snyggt. Tror att det skulle ha kostat 45 kr bara för halsbandet.

Stora godnatt pussar och kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0