GODNATT PÅ ER! <3

Det var en tjej som undrade: vilken kändis skulle du vilja vara?

Sv:
Vääääldigt svår fråga att svara på. Det finns så himla många! Men jag skulle nog vilja vara kanske nån skådespelare? Det vekar kul! Och dom tjänar mycket, hehe ;) kanske Hayden Penetierre? Kan egentligen inte så mycket om henne, men hon är så himla söt och verkar jättesnäll, samtidigt som hon är ganska rik. Så nånting åt det hållet...
Vilken kändis skulle ni vilja vara?

Nu ska jag faktiskt gå och sova. Börjar kvart över åtta imorrn, behöver sova lite... 

Hoppas ni har haft en bra dag! Stora godnatt-kramar //SARA ♥  




Idag har jag haf på mig en jeansskjorta och jeansleggings från Ginatricot. Tänkte att det kunde vara lite kul att blanda jeans i olika färger och det blev ju himla snyggt! Vad tycker ni? :)
Skärpet är köpt i USA på Armani Exchange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0