Dagens vill-ha: Fransväska

Sedan den dagen då jag såg en sjukt snygg fransväska i en Fridatidning (Frida nr 14 2010). Innan så gillade jag inte fransväskor så mycket, men nästa gång jag shoppar ska jag leta efter något liknande:

                   

                   
                     


Dessa är hittade på Google, för jag hinner inte söka runt på hemsidor och leta (vilket tar 100000 år), så jag vet bara att den sista väskan kommer från Topshop och vet inte vad do kostar. Men huvudsaken är att jag kan inspireras! För typ nån blandning av dessa väskor skulle jag vilja ha! Det här är några alternativ, men ingen är precis det jag vill ha. Men på bild två så är 1: an, 2: an och 3: an mina favvisar :) Gillar också  sista bilden för att det är liksom fransar i tre lager. Vill ha så med tre lager, i vanligt brunt läder och ett axelband! 

u skajag gå och lägga mig. Sovmorgon imorrn! :D Vi hörs imorrn, 

Stora pussar och kramar // Sara ♥

        
                   


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snyggt! :)



SV; Det hade varit riktigt snyggt! :D

2010-09-03 @ 18:14:10
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0