DAGENS OUTFIT

Idag har jag haft en väldigt bekväm, men samtidigt jättesnygg outfit (enligt mig). Rättare sagt såhär!



                    

                    

                     

Randigt linne - Ginatricot
Rutig sjal - Lindex
Svart kavaj - Urban outfitters (köpt i USA)
Ribbade strumpbyxor - Åhléns


                       

Körde på stooora örhängen. Fått av en kompis, vet ej vart hon har köpt dom..

                       

Och så mitt kära Thomas Sabo-armband med berlocker. Ska berätta mer om mina berlocker en annan gång!

         

Väskan från Kreta som jag berättade om igår också! Det var min outfit idag. Kul med blandning av randigt och rutigt, visste inte om det skulle se snyggt ut, men det funkade ju jättebra! Eller? Vad tycker ni? 
Det är så kul att veta vad folk tycker om min klädstil. Inte för att den är så ovanlig elr annorlunda elr så, men ändå!

Nu ska jag duscha och sedan plugga. Vet ej om jag hinner göra ett blogginlägg till...
Jag tror inte att jag hinner det faktiskt, även om jag har sovmorgon imorrn. 

godnatt på er! Hoppas att ni får en jättebra dag imorrn, det kommer jag ha! ;)

♥ 

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0