ADAM 16 ÅR!

Godmorgon fina ni!

Idag fyller ju Adam, min storebror, 16 år! PAppa och jag grattade honom imorse med frukost på sängen, tårta (!) och presenter! Han blev jätteglad! :) 
Han fick bl.a. en övningskörning-skylt, haha. Han får ju börja övningsköra från och med idag! Kul för honom..
Han fick också en fotbollsresa till England: Adam och pappa ska till Manchester och, förmoderligen, se Arsenal-Manchester United! Förut var det jättebra att han fick sådana där resor, för då fick man alltid hänga med! ;) Men nu sa pappa tydligt att det var en "far-och-son-resa"... Han blir äldre, han vill inte ens ha med sig sin kära syster! ;D

Ska till skolan snart, fick stiga upp 7 imorse för att vi skulle hinna gratta. Så nu är jag lite sådär "trött-pigg": jg är egentligen sjukt trött, men jag är så trött så att jag är pigg! Fejkad pigghet, typ. Så i skolan vid ungefär 11, så kommer jag nog bryta ihop och börja sova på golvet... Hoppas jag klara mig. SO-prov idag! Wish me good luck!

Många pussar och kramar från SARA ♥




Tåååårta!!



Min kära brorsa blåser ut ljusen...



Såhär ser jag ut idag! Ni får se dagens outfit lite mer detaljerad när jag kommer hem. Nu - till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0