VINTERUTSTYRSEL

Okej, jag har faktiskt börjat inse det nu: snart är vintern här. Och jag kom på att en dag när man vaknar upp kanske det är snö och minusgrader ute. Då kan det nog lätt bli "Shit, min höstjacka är för kall, VART ÄR MIN VINTERJACKA?!!" ungefär. Och det är ju inte så kul.
Så därför bara "förberedde" jag mig lite idag om det skulle hända. Så jag letade upp min vinterjacka (som jag aldrig använt, fick den av Adam när jag fyllde 13. Faktiskt så var det hans jacka, men han använde den knappt. Det var en dammodell, fast det hade han inte fattat, haha! Nog därför jag fick den...), min halsduk och en mössa. Kändes så himla sjukt. Sommaren var ju här för några veckor sedan! Måste den ta slut så snabbt...?

Ja, tänk när man får stöka ut sig såhär varje dag:




Men ni får ju erkänna - visst ser det mysigt ut? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0