VARFÖR MÅSTE HÖSTEN VARA SÅ KALL?

Hej allihopa!

Sitter i soffan med tjocktröja och min älskade vita, mysiga sjal virad runt halsen. Inte så att jag fryser eller så, men den är så himla skön! Kommer aldrig ta av den, haha.
Men idag har det varit kallt IGEN! Fattar inte hur jag klarade av att ha strumpbyxor, Hanna och Vendela var typ: "Eh... kallt?!" Men konstigt nog så frös jag faktiskt inte... Hade iofs ett par tights under också, men ändå.
MEN idag hade jag också på mig min supermysiga höstjacka! Tänkte visa en bild på den sedan. Har haft den i två år tror jag, men den är fortfarande lika bekväm och gosig... :)

Idag har varit vår näst längsta dag: började 9 och slutade 15.50... hade slöjd idag också, vilket fick mig på lite dåligt humör, haha! Så himla tråkigt..
Dagen blev faktiskt inte så grym som jag hade tänkt mig! Lite tråkigt, men mycket berodde nog på en speciell Emma i min klass! Hon irriterar mig varje dag! Ibland är hon jätteschyst, hon går på min fotboll och då har vi skitkul! Men i skolan ska hon skoj-retas och jag orkar verkligen inte med det. Hon tog min mobil och sprang runt, vägrade ge tillbaka den. Då tog jag hennes mobil och kastade den i väggen, hahaha! Men jag sa "Jag kastar din mobil i väggen om jag inte får tillbaka min!!" Emma kontrade "Nej, det vågar du inte!" Fast det gjorde jag tydligen.. Synd att den inte gick sönder...

Skönt med ingen träning ikväll i alla fall! Ikväll blir min bloggkväll, eftersom jag inte bloggade så mycket igår. Ska ju visa mina höststövlar och jacka idag! Missa inte ;)

Nu ropar pappa att maten är klar. Efter middagen blir det som sagt mer bloggning! Puss & kram ♥





                                                                                                      Jag, H & V idag!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0