TREVLIG OCH SOCIAL KVÄLL

Godmorgon allihopa! Inlägget igår fick avslutas lite hastigt, det var därför jag bara sa ett snabbt "Puss!" efter all text. Anledning: Vi skulle få gäster igår och eftersom det var fredag - päronen hade precis kommit hem från jobbet - så blev mamma och pappa jättestressade med all mat som skulle lagas, alla rum som skulle städas osv. Adam och jag fick hjälpa till ganska mycket - eller ja.. jag skalade 20 potatisar och städade vardagsrummet. Inte så jättemycket, men mer än vad vi brukar göra i alla fall!
Så när jag satt och bloggade så ropade mamma: "KOM OCH HJÄLP TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILL!!" Haha, så jag avslutade snabbt med ett "Puss!" och sprang ner till mellanvåningen för att hjälpa till med allt.

Men det blev i alla fall en trevlig kväll! En väldigt social kväll dessutom för min del. Det var inga barn som kom, förutom Adams kompis. Så när dom stack för att glo på en TV-skärm satt jag kvar med dom vuxna och försökte hänga med i samtalen. Det gick ganska bra! Faktiskt lite kul att vara social ibland. Vi pratade bl.a. om iPhones och olika appar! En av våra gäster hade en iPhone så jag satt jag lekte med den lite. Så kul med sådana där grejer! IPhones är ju coola, det måste man ju medge! 
Men efter ett långt tag kände jag att vuxensamtalen började ta över och så smet även jag till soffan och godispåsen och kollade på TV. Haha, har ni sett "Modern family"? Så sjukt kul! 
Till slut blev jag så trött att jag somnade i soffan, som jag alltid gör. Pappa väckte mig vid ett på natten (då kändes det som om jag hade sovit i ett helt dygn) och skulle bära upp mig till mitt rum.. Men det gick inte! Haha, har blivit för tung.. Längtar tillbaks till barndomen, då jag alltid låtsades sova så att pappa fick bära mig till min säng. Haha!
Men jag kom i säng till slut, utan att byta om, tvätta bort sminket eller borsta tänderna. Jag brukar ALDRIG skippa det, även om jag är supermegatrött. Men igår så bara orkade jag inte, somnade direkt i min sköna säng istället :)

Vaknade lite innan 9 och då gick jag upp och tvättade bort sminket. Nu ligger jag i sängen och bara slappar. Ska upp och äta frukost snart. Sedan får vi se vad jag hittar på!

Gårdagens outfits kommer upp senare. Någon som hade en grym fredagskväll igår? ;) ♥



 
                                                                       Fina Hanna och Vendela i torsdags hemma hos V


Kommentarer
Postat av: elle

Aw, tack så jättemycke! :D

2010-10-09 @ 12:28:14
URL: http://ellehansen.blogg.se/
Postat av: sarah ;)

Hoppas du får en bra dag! :)

Kram!

2010-10-09 @ 13:40:20
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0