ORIENTERING + KONDITION + SKADA I KNÄT. KAN DET BLI VÄRRE UNDER EN IDROTTSLEKTION?

Hej på er! Förlåt att jag inte har bloggat tidigare i eftermiddag, men jag och Hanna var tvungna att plugga inför NO-provet. Tänkte ta en liten snabb bild på oss när jag var där, men det kom jag på för sent. Hanna var så himla trött så hon gick upp och la sig! Hihi så charmigt ;) Åt middag där också, pasta pomodore! Åååh så gott!

Nu ska jag plocka fram min positiva sida och börja berätta att idag har varit den jobbigaste dagen i veckan: onsdag. För det första, det är våran längsta dag (vi börjar 8.00 och slutar ca halv 4) och vi har nästan BARA tråkiga lektioner! Engelska, spanska, svenska bl.a. Och idrott också!
Vanligtvis brukar jag tycka att det är ganska kul; men nu gör vi det absolut tråkigaste man kan göra inom idrotten: orientering och KONDITION! Orientering: så j*** tråkigt! Man ska läsa en karta (som "inte riktigt är min bästa förmåga"!) och springa runt i skogar och i områden. Tråkigt, jobbigt, svårt! Och samtidigt tränar vi också kondition som sagt. Intervaller HELA TIDEN och nästa vecka ska vi nog springa coopertestet också... kill me slow. 3 km! Man ska få en så bra tid som möjligt, det är nog viktigt för omdömet.. En kille i min parallellklass var så himla snabb på det! Deras klass sprang idag och han stack iväg som ett skott, långt före alla andra! Helt sjukt, han fick en grym tid också. Kommer inte ihåg tiden, men bra var den! 

Hoppas ni har haft en bra dag? ♥








Haha, hade inga bilder att lägga upp från dagen, så jag bstämde mig för att ta några hoppbilder! Det roliga var att jag glömde ställa in på sport, så jag blev OSYNLIG!! Scaaaaaary, man kan se igenom mina fötter! Haha, skitcoolt ju ;)
Kom dock på att det inte var så smart att t hoppbilder... gjorde illa mitt knä på gympan idag, gjorde skitont... kunde knappt cykla hem idag! Så när jag hoppade och landade så högg det till i mitt stackars knä. Mitt knä kommer hata mig för evigt... ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

fin outfit :D

2010-10-06 @ 21:26:48
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0