DAGENS OUTFIT

Det förra inlägget kom väldigt sent, men denna gång var det inte jag som var långsam, utan blogg.se. Det gick att ladda upp bilder så då sparade jag som utkast och gick ut från internet. Loggade in igen, men då gick det inte att logga in igen. Skönt att det funkar nu iaf!

Mamma blir tokig, hon vill att hennes små barn ska gå och lägga sig ;) och det ska jag också göra snart. Ska först visa vad jag har haft på mig idag!



Vanliga skinnjackan - H&M (köpt i USA)



Blues - Lindex
Shorts - H&M
Strumpbyxor - Ginatricot
Låga Converse - butik på Kreta



...Men mina fina strumpbyxor har redan gått sönder! Så himla synd... inte alls snyggt, men jag vägrar slänga dom! Är ju nästan helt nya. Men min kompis sa att man kunde måla på genomskinligt nagellack så att det inte spricker mer... kanske nåt man kan prova? Någon har provat det förut?


Nu ska jag släcka lampan och förmoderligen då i mig lite sömn. Vi hörs imorrn, puss o kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0