THE LAST AIRBENDER

Hej allihopa!

Ligger i min soffa och håller på att dö. Är så himla trött så det inte är sant. Får börja sova mer på nätterna, 9 timmar är tydligen för lite.. Och det värsta är att jag snart ska springa 3 km! Vi har det i Idrottsläxa, för vi hade ingen idrott idag. Hellre en lektion än att springa 3 km! Men det är inte allt: vi får inte bara sticka ut i ett spår och springa, utan vi måste gå in på hitta.se, mäta ut en sträcka som är 3 km, springa den sträckan, skriva ut pappret med kartan, skriva tiden där och hur det kändes! Det är vår läxa! Och så har man so-prov och mattediagnos imorrn också. Mysig fredag..

Efter skolan stack jag, Hanna och August till gateau. Hanna åker till USA imorrn, så det blev som en avskedsfika :) Kommer sakna min uggla! :( Saknar min mussla nu också, men hon vill väl inte komma hem. Hon ligger väl på en strand och pressar just nu.. Eller förresten, nu sover hon tror jag. Det är natt på Bali nu så.. Om hon inte är uppe och festar, höhö..



Haha, ni vet i Avatar, inte dom blåa gubbarna, utan programmet på Nickolodeon, "The last airbender". Luftbändaren Ang har ju en pil på huvudet. Hanna har en teori om den pilen: Den visar vägen han ska gå! Så han måste gå framåt hela tiden! Haha...



...men hur skulle det bli om pilen pekade åt sidan? Då hade han gått runt i cirklar hela tiden, hahahahahahaha! 

 

Tror det var August som hittade den här pilen i sin väska. Vi hade himla kul åt den.. Det var några småtjejer som satt och skrattade och viskade till varandra medan dom tittade på oss. Tyckte nog att vi va helt sjuka i huvet. Bra förebilder!




Kommentarer
Postat av: Alva

Sv; Jo det är det verkligen :P Vad tråkigt att ha läxa i idrott håller verkligen med dig! Har hellre en vanlig lektion! Hur har din dag varit då?

2010-10-28 @ 18:15:57
URL: http://candiz.blogg.se/
Postat av: Alva

sv, aa det är den :) Det är varit kempegrejjt :)

2010-10-28 @ 19:45:14
URL: http://candiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

visar du aldrig ditt ansikte? :P

2010-10-28 @ 20:27:27
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0