HAFT EN BRA DAG?

Hej på er!

Haft en bra dag? Min har varit helt okej. Började 9 imorse, så det var skönt med lite sovmorgon. Men sedan hade vi träslöjd... så himla tråkigt, haha. Men jag har bara en lektion kvar för hela sjuan! I vår klass så var det många som tog tröslöjd, så några personer ska totalt ha syslöjd i tre veckor och jagska ha det v. 47, 48, 49. Chill! Fast jag är så jäkla dålig på syslöjd, så jag vet inte riktigt hur det ska gå heller..

Var nära att få underkänt i det ämnet förra året! Vi skulle lämna in en necessär som vi hade gjort en viss dag och jag hade glömt min hemma. Så hon (min lärare) ba: "Sara, vart är din necessär??" Jag: "OJ, jag glömde den hemma!" Hon: "Ja.. då blir det väl struket betyg för dig." Jag: "NEJ MEN VA??!! Men jag kan cykla hem och hämta den!!" Hon: "Ja, men då missar du ju resen av lektionen.." *Funderar*.. Hon: "Men lämna in den i mitt fack på måndag då. Men om den inte finns där innan klockan 5 på måndag så får du underkänt." Jag: Ehh, VISST, ABSOLUT!!!" Haha.. behöver jag säga att hon inte gillade mig? ;)

Efter skolan stack jag till centrum för att köpa en ny mascara. Visar sen! Efter det gick jag hem till Elsa. Glömde såklart mina muffins igår.. Haha. Chokladmuffinsen är grymma, men blåbärna hade klumpat ihop sig lite smått. Hehe. Men mamma är i Danmark med jobbet nu, så när hon kommer hem efter den hiskligt långa flygresan blir nog glad för muffins! För en nätt summa pengar dårå ;)




Elsa bakade tigerkaka när jag kom dit. Det bästa när man bakar är ju att smaka smeten! Agreed? ;)



En bild jag tog på vägen hem. Så himla mörkt! Klockan var typ 10 i 6 elr nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0