VÄNNER & GATEAU

Godmorgon!

Förlåt för att det inte blev någon mer bloggning på eftermiddagen, men jag hade helt enkelt inte tid. Efter skolan stack jag, Hannah och Elsa till ett fik, Gateau. Var väldigt längesedan jag var där faktiskt, i femman var vi ju där nästan varje dag, haha... Sedan kom Petra och Anna, Petra skulle vara med Hannah och Anna skulle ju va med mig. Fast jag hade inte berättat för Anna att jag skulle klippa mig - och det har jag inte berättat i bloggen heller kom jag på nu! Gör det sedan -, så medan jag var och klippte mig var hon med sina kompisar.

Vi hade iaf det jättetrevligt på fiket! När vi var där allihopa blev det mest skratt och flumm, men sedan var bara jag och Elsa kvar. Då pratade vi faktiskt väldigt länge. Elsa är en sådan person som man verkligen kan prata med, vi tycker olika om många saker, men samtidigt är vi ganska lika. Så vi satt där och mumsade på våra bakelser och pratade om allt möjligt, från bloggerskor till kusiner och släkten. Haha och så tog vi lite bilder såklart! ;)





Haha kolla mina armar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0