TA MIG TILL EN STRAND OCH +30

Hejhej! Förlåt för att jag inte har bloggat idag, men jag har bara inte orkat. Vissa dagar är man ju helt enkelt inte så bloggsugen och så måste det ju vara...
Längsta skoldagen idag och vi var tvungna (Jag och Hanna) att plugga när vi kom hem. När vi tyckte att vi var klara med studierna så bestämdes det att Hanna skulle äta middag här! Så vi satte oss med gårdagens gulaschsoppa framför "Back to the future part 3". Som alltid såg Hanna inte klart den, men när hon hade gått hem satt jag kvar i soffan hela filmen ut. Vad bra dom är, dom där filmerna...

Och jag är avundsjuk just nu!! På VENDELA! Vet ni vad hon ska göra imorrn? Sätta sig på ett flyg med familjen och åka ner till BALI. Varma, härliga, soliga BALI. ÅÅÅH, vill också dit! Till stränderna, solen, vädret, temperaturen... Hur härligt? Och hon kommer ju vara brun som en bränd pepparkaka när hon kommer hem också! Haha, hon tänkte köpa någon liten present till mig och Hanna där nere och när hon frågade om önskemål så sa vi att hon skulle ta med sig två extra brännor hem till oss :) Innan det hade vi föreslagit en bil, hihi!



Vill tillbaka till Italien!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0