Okt. 17, 2010

Godmorgon allihopa (eller ja, "godmorgon" kanske är lite sent)!

Kom i säng lite innan tv igår, så imorse vaknade jag ca 10, men som vanligt låg jag kvar i sängen och slumrade i någon timme. Så är det ALLTID på lördag eller söndagmornar för mig: jag vaknar tidigare än jag borde och så är jag för trött för att gå upp. Så då ligger jag kvar och slumrar i någon timme eller två, haha.

Vi hade i alla fall jättekul igår! Efter middagen (och en supergod kladdkaka som mamma bakade) tittade jag och Hanna klart på "Back to the future part 2", eftersom hon inte såg klart den igårkväll. När vi hade sett klart den och börjat titta på part 3, så kom Adam: "Amen nu har ju jag hyrt film, ni får inte titta på den där filmen! Kom igen Sara, jag frågade ju dig vilken film du ville se!!" Och då gav jag och Hanna med oss och så såg vi filmen som Adam hade hyrt:
Iron man 2. Ärligt så var den mycket, mycket sämre än jag hade förväntat mig. Det var typ ingen action alls och man fattade typ ingenting. Nej, faktiskt inget som jag rekommenderar..

Söndag idag. Inget speciellt planerat eller så - förutom att jag verkligen måste städa mitt rum IGEN! Varför måste rummet alltid bli så stökigt precis efter att man städar? Varför måste man städa rummet precis när solen skiner och det ändå man vill är att slappa och bara ha kul? Varför... ;)

Som sagt, solen skiner och då kan man ju bara inte sitta inne! Måste ut, ta en promenad eller nåt... ska nog ringa Hanna och föreslå det! 




Vår kladdkakesmet! Toppade med mini-marschmallows och riven mörk choklad. Yummy! Inte så jättesnyggt, men det var ju gott ;)

 

Jag och Hanna :)

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Visst äääär smet oftast godare än det färdiga resultatet?! xD

Iaf kladdkakesmet och muffinssmet! haha!

2010-10-17 @ 13:19:24
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0