FLUMM I CENTRUM

Hej på er! Fredag idag, hääärligt! Har varit en ganska skön dag idag. Kortaste dagen (började 09.20, sluta kvart över 2!) och idag hade jag riktiga myskläder. Mjukisbyxor, tröja och sjal. Jättemysigt, ni får se sedan! Försov mig i för sig med en halvtimme imorse, så jag fick stressa för att möta Hanna. såg därför jättetrött ut hela dagen, men va fen.. skitsamma! 

Efter skolan stack jag, Elsa, Hanna och August till centrum. Hängde lite där, hehe. Tog bl.a. jätteroliga bilder på Naked juice bar! Så himla kul, tyvärr blir det inte alls lika kul som dom riktiga bilderna, för jag måste tyvärr täcka för ansiktena. Så himla lol, hahahahahahha. FLUMM säger jag bara. Kul var det i alla fall. Vi sa typ "Nu ska vi vara GLADA naked juice bar!" Nästa bild: "Nu ska vi vara LEDSNA naked juice bar!" Och så fortsatte vi så. Det är så himla synd att jag inte visar upp ansiktena, men men... snart kanske jag får lägga upp bilder på mig själv!



Jag, August och Hanna med våra smoothies



Skål!



Hahaha, våra miner...



Elsa chillar..



"SMOOOOOOOOTHIE ÄR MITT LIV!!" Ungefär som i lejonkugen, när Mustafa lyfter upp Simba mot skyn... Elsa lyfter upp sin smoothie istället!

Juste, våra skolfoton har kommit! Blev faktiskt ganska bra, för första gången på lääääääänge, haha. Och mitt porträtt är typ mitt bästa hitills! Trodde jag skulle bli jättefailad, men nejnej. Blev faktiskt ganska nöjd för att vara klassfoto...

Nu blir det myskväll! Vi ska titta på film med godis och naturgodis. Hanna kunde inte sova över, men hon kan vara här till ca elva. Men Elsa sover över! Kul :) Kanske lboggar ågon mer gång, men förvänta er inte så mycket. 
Hoppas ni haft en bra dag! Puss & kram fina ni ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0