DAGENS "SAILOR"-OUTFIT + SVERIGE - HOLLAND

Nu är jag igång med bloggandet verkligen! Men det är lite jobbigt att jag behöver blogga så mycket just nu 
DET ÄR JU EM-KVAL!!!! Holland - Sverige! Vill ju egentligen inte titta på datorn så mycket utan på TV: n! Försöker skriva och titta på matchen samtidigt, men det går ju sådär... KOM IGEN NU SVERIGE!! TA OSS TILL EM!! Så himla trist att Holland pyttsa redan efter 4 minuter... men man ska aldrig ge upp! Särskilt inte om man är svensk - vi är ju gamla vikingar för f*n, haha!
F*n j***** **** ***!!!!!!!! 2-0!! Vad i ... kom igen nu Sverige, gör mig stolt!!

Nej,nu ska jag visa vad jag har haft på mig idag istället:















Märkte imorse att jag hade lite sailor-färger på mig idag! Marinblå väst (från Chicorée, köpt i Schweiz), vita shorts (BikBok) och ett vitt linne under. Älskar västen, tycker faktiskt att jag passar ganska bra i den!
Dom ursnygga strumpbyxorna med bokstäver kommer från Ginatricot, fast jag tog på mig ett par tights under så att det inte skulle bli så kallt (det är därför dom ser så svarta ut). 

Jackan ska jag brätta lite mer om en annan gång! Den som är så himla gosig... Kan iaf säga att den kommr från Mexx, men som sagt så har jag haft den i typ två år. 

Detta blir det sista inlägget för ikväll! För nu måste jag gå och lägga mig, börjar 8 imorgon... 
Hoppas ni har haft en bra dag ♥ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0