FARFAR

Hej igen! Sitter och kollar på Kenza & Tyra show! Haha, det är ju skitkul! Missade premiären igår, så jag tittar nu ist. Om en timme ca ska vi hälsa på farfar. Han har blivit inlagd på sjukhem nu... det känns piss, men ja hoppas att han orkar med att vi är där :)

Efter skolan skjutsade jag Vendela till busshållplatsen och köpte en vaniljbulle till henne, var skyldig henne pengar, hehe. Och då hände en sjuk grej!

Bullen kostade 9 kr och jag hade bara en hundralapp. Då fick jag tillbaka två 50-öringar i mynt, istället för en krona. Tyckte liksom DET var lite konstigt.. men sedan, när Vendela hade åkt, så skulle jag tillbaka till affären och köpa tuggummi. Tuggummipaketet kostade 19.50 :-. Men då säger kassa-tjejen: 50-öringar används ju inte längre, så tuggummina kostar 20 kronor då. Man ba what?! För 5 MINUTER sedan hade jag fått tillbaka två 50-öringar... var nära på att gå tillbaka och fråga om det. Visst låter det sjukt?

Nu ska jag fortsätta titta på showen och sedan blir det take-away. Sushi!! Fast jag äter bara laxbitar, tycker inget annat är gott, haha! 10 lax beställer jag alltid, hihi. Men laxbitarna är ju klart godast! Jag, H & V tycker at vi ska bilda Team Lax och Team Rullar (Hanna tycker rullarna är godast)! Mycket bättre än team Edward och Jacob ;)

Vi hörs ikväll! ♥



YUMMIE!! Det var 10 st från början, men glupsk som jag är så slukade jag tre st på en gång, haha. Pappa blev nästan arg på mig: Du måste äta lågsammare!! Haha...  Men det är ju det som är njutningen! Jag är typ tvärtom mot alla andra, hehe.. ;)

Kommentarer
Postat av: emilia

jag tror att din farfar blir väldigt glad över att få besök och att ngn bryr sig om!

2010-10-02 @ 12:53:24
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Ett liv som Rackar Biatch !

åååh sushi är så jävla gott !!! :D

2010-10-03 @ 05:57:12
URL: http://rackarbiatch.com
Postat av: patricia

åh sushi är så gott ! :D kan typ äta hur mycket som helst :D

2010-10-03 @ 18:28:18
URL: http://psmlh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0