UGGS - I´VE CHANGE MY MIND

Hej på er! Tänkte egentligen lägga in ett inlägg om avslutningen, men min kamera har inge batteri så jag kan inte föra över bilder. Det inlägget kommer upp när kameran är laddad! ;)
Kom hem för någon timme sedan, sitter och lyssnar på musik. Just nu lyssnar jag på Oskar Linnros. Favoritlåten är ju såklart "Från och med Du". Vet, den är sönderlyssnad, men man kan ju ite låta bli att älska den!



Men det var inte det jag tänkte blogga om! Utan om mina Uggs.

Vi bestämde att jag ska få mina uggs i julklapp, för mamma tyckte det passade bra. Fast jag kan få dom lite tidigare då.. och hon tycker att vi ska beställa från nätet. Jag gillar egentligen inte att beställa, eftersom man inte kan prova, det kan lätt bli fel med storlek och så, eller så är färgen inte om man tänkt sig - och framförallt så kan det ju vara en sådan där skitsajt med falska Uggs. Vill verkligen ha riktiga, fejk verkar ju gå sönder efter några veckor...
Men det är ju så mycket billigare, minst 1000 spänn tjänar man på vissa ställen. Hon hittade en riktigt bra sajt: http://ukuggsboot.net/ Det är ju så svårt att veta om dom säljer äkta Uggs, men mamma tror att den här sajten säljer riktiga. Dom har ju inte bara skorna, utan accesoarer och massa annat!
Först ville jag bara ha vanliga Uggs, mellanhöga modellen i valnötsfärg. Alltså dom här:

http://ukuggsboot.net/index.php?main_page=popup_image&pID=25 (gick inte att kopiera bilder. Fan!)

MEN nu kanske jag har ändrat mig. För nu har jag blivit lite sugen på dessa!

http://ukuggsboot.net/index.php?main_page=popup_image&pID=3

Dom med knappar! Egentligen är det inte så mycket min stil, men just dom här har jag gått och kärat ner mig i. Tycker dom är ett roligare alternativ än vanliga Uggs! Så det blir förmoderligen dom, i färgen "Chestnut" som sagt. Så snygga!!

Vilka tyckte ni var snyggast? Dom klassiska eller med knappar? Be honest! ;) 

Kommentarer
Postat av: vickan

sv: inte så bra, sjuk:S

2010-10-24 @ 14:29:37
URL: http://vickany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0