TRÅKIG SÖNDAG?

Jaa... vad ska man göra av den här söndagen? Messade Hanna precis, men hon ska fika med familjen hos sina kusiner. Vendela är på simtävling... Anna är upptagen med nåt... Fast Hanna kommer hem vid 5 skriver hon nu, så vi ska förmodligen göra nåt då. Kul! Skulle egentligen vilja ta en promenad och ta lite hoppbilder, det kanske vi kan göra sen!

Så... vad gör man nu då? Ska nog ta fram kläder till imorrn och packa väskan. Ska inviga min nya fransväska... Nej juste, det ska jag ju inte alls! Imorgon gör vi nämligen något hemskt i skolan... FRILUFTSDAG. Och inte vilken friluftsdag som helst: ORIENTERING.
Kan det bli värre? Liksom, det räcker med att det bara är idrottsdag, det är hemskt nog. Men nej nej, dom ska förvärra allt med orientering också. Varför måste skolan inrikta sig på den tråkigaste sporten av alla (förutom schack då)? "För att orientering innebär kondition!" Amen va fan, fotboll då? Det är ju också kondition! Det är säkert för att man ska lära sig hur en karta fungerar... hatar kartor. Haha ;)

Har i alla fall tvättat håret med inpackning, aniktsmask, body butter och hela köret. Så nu känner jag mig riktigt fräsch! Men som sagt, vad ska man hitta på... Just det. Läxor. Två prov nästa vecka. Kill me slow.





Jag just nu :)

Vad tycker ni förresten om min snygga vägg? Som ni kanske märkt är jag lite av ett fotbollsfreak, eller det var jag förut i alla fall. Självklart tycker jag fotboll är kul fortfarande, men inte lika mycket som förut. Var helt galen i affischer! Och det kan ni ju se...

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg! Allt bra med dig idag? :)

Postat av: Cornelia

Gud vilken fin blogg. och du var oxå jätte fin :)



kram

2010-10-17 @ 17:46:11
URL: http://connnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0