NEJNEJNEJ! VART TOG ALLA +GRADER VÄGEN?

Är skittrött, så nu ska jag gå och lägga mig. Men först måste jag bara berätta en grej:

Jag tar alltid fram kläder till nästa dag (om nästa dag är en skoldag) och då kollar jag alltid vädret för att se hur akllt det ska vara, alltså vilka kläder som är lämpliga. Och idag när jag tittade, upptäckte jag det hemska: temperaturen ska ligga på 7-8 grader denna vecka! Där jag bor är det ganska kallt! Fyfyfy, nu är hösten här på riktigt... en av nackdelarna med hösten, det börjar bli så himla kallt!
En bra grej är ju dock alla varma och mysiga kläder man får använda.. ska inviga mina gamla sköna stövlar för denna höst! Visar imorrn ;)



Det är ju hemskt! **Snyft



Såhär tycker jag om det...






Men nu säger jag godnatt med en slängkyss! Sweet dreams ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0