MYSKVÄLL

Igår ville jag inte vara ensam hemma på en fredagskväll, så Elsa sov över hos mig! Först gick vi hem till henne, tog lite mellis och så. Sedan cyklade vi till OK-macken och köpte godis. Åh herregud, vill inte höra talas om sötsaker... köpte alldeles för mycket lakrits, mådde ganska illa igår.. Hehe, också köpte vi ett Ben & Jerry´s paket, men det orkade vi inte äta upp! Båda åt för mycket godis, så vi orkade inte..
Under kvällen tittade vi på Idol och var inne på datorn. Kollade på gamla "Bela & Tyra show" från i våras. Till sist tittade vi på Harry Potter 1. Varför: Vi hade tänkt dygna först och då passade  det ju bra med H.P-marathon! Men vi såg knappt klart ettan, haha.

Igårmorse badade vi också i min inomhuspool! Jätteskönt med ett morgondopp. Hade det jättekul, tog en massa hoppbilder också! Haha, vissa blev lite failade, men vissa blev också väldigt lyckade:



Det här var den coolaste av alla! Just med det plaskande vattnet som solen lyser på.. skithäftig!



Jag...



...och jag igen!

P.S. Det här är mitt första tidsinställt inlägg! DEt är jubäst att blogg.se har börjat med det, kommer nog behövas mycket i fortsättningen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg=)

kolla gärna min bloppis!

2010-10-31 @ 16:02:32
URL: http://ewwica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0