MYSKVÄLL + GÅRDAGENS OUTFIT

Hade en riktig myskväll igår med Anna och hennes mamma! Haha det var lite kul, det här var typ Annas och min konversation:

Anna: "När börjar din klippning?"

Sara: "Klockan 5."

Anna: "Så, när är du klar då?"

Sara: "Hur lång tid brukar det ta för en klippning.. kanske 45 minuter?"

Anna: "Ah, det är nog rimligt. Så då kanske du är hemma vid... 6 kanske?"

Sara: "Ah, det är jag nog. Vi ses ca 6 då!"

MEN GISSA när jag kom till Anna? 20.00. Haha! Visste inte att mamma också skulle klippa sig och hon skulle tona, toppa och lägga i slingor.. Hyra film och handla skulle vi ju också hinna med. Haha.. Anna hade försökt ringa mig 1000 gånger, men jag hade ju inte mobilen med heller.. Duktigt Sara!

Vi tittade iaf på Idol och Cirkus Möller (Haha, älskar cirkus möller när dom gör parodi på olika program. Typ "LILLA lyxfällan och så.. igår gjorde dom parodi på Idol, "Lilla idoljuryn.. Skitkul!) och sedan på filmen vi hade hyrt.
Det blev "En shopaholics bekännelser". Både Anna och jag hade sett den förut, men det var ett tag sedan och den filmen kan man ju se hundra gånger om!
Somnade vid 12 ungefär. Men vi skulle upp ca 8, för Anna och hennes mamma skulle iväg på öppet hus på Annas skola. Så jag kom hem lite efter nio imorse när alla andra låg och sov, hihi.

                                                   


Såhär såg jag ut igår förresten:





Randig tröja - Ginatricot
Svart linne under - Marwin
Jeanseggings - Ginatricot
Midjeskärp - Armani Exchange - (köpt i USA)
Benvärmare - Ginatricot (första gången på länge som man får anledning att använda benvärmare!)
Gamla örhängen - Köpta på Kreta

Kommentarer
Postat av: lucke

snyggt örhänge :D

2010-10-23 @ 13:20:42
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: pauli♥

ärligt header du har :)

2010-10-23 @ 13:25:47
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: pauli♥

ja helt underbar!



så lite så :)

kram

2010-10-23 @ 14:05:45
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: Jolie

Hej!

Vanligtvis gillar jag inte denna typ av kommentarer själv, men jag vill bara tipsa om min nya blogg som handlar om saker i livet som inte alltid är så roliga. Kika in åtminstone! :)



Kramar ♥

2010-10-23 @ 14:25:11
URL: http://joliesgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0