KLIPPNING

Som jag sa förut så klippte jag mig ju igår! Gjorde inget speciellt eller "wow!". Toppade bara håret och klippte upp det lite. Gud vad det behövdes, senaste gången jag klippte mig var i maj, alltså ca 5 månader sedan! Egentligen ska man ju toppa håret var 8: e vecka, eller var tredje månad. Nej, får börja ta hand om mitt hår mer! Vill ju h långt hår, men om man bara sparar så måste man ju ändå klippa av allt slitet sedan. Långt men samtidigt friskt hår tar lång tid...

BEFORE:



Tråkigt, rakt hår. Slitna toppar.

AND AFTER:



Fullt med glans, allt slitet borta och uppklippt. Fräscht helt enkelt!

Haha, okej kansk överdrev lite på slutet, men det är faktiskt så det känns! Älskar att gå till frisören, det är som ett hår-spa! Och efteråt känner man sig så vacker ;)

Håller ni med mig? Känns en klipptid helt fantastiskt underbart eller mer som en mardröm?

Kommentarer
Postat av: emeliiens

älskar att klippa mig :) dock gör jag det så ofta i skolan nu, så blir inte så speciellt men ändå :D

2010-10-24 @ 16:30:28
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0