HÖSTLOV

Hej på er!

Förlåt för dålig update igår, men det var fredag och igår fick vi LOV! Tänkte göra ett inlägg på SO-lektionen igår, men jag hann inte.
Ja, äntligen är det HÄSTLOV! Kom ihåg för några veckor sedan när alla räknade ner veckorna till ledighet. Och så är den nu här!
Fan vad glad man är! Det skönaste med höstlovet är ju att man får sova ut på mornarna. Ska vara hemma hela veckan. Känns lite ovant, vi brukar ALLTID åka iväg på loven. Förra året seglade vi i Kroatien med några kompisar. Dom hade en jättestor och fin segelbåt, vi åt trevliga middagar på restauranger och så. Hur mysigt som helst...

Men detta åt blir det annorlunda! Visst, vi är hemma, men det behöver inte vara tråkigt för det! Anna är hemma, så jag, mamma, Anna och hennes mamma ska göra lite grejer i Stockholm! Kanske kolla på teater, shoppa lite och så. Jättehärligt! Och ändå får man sova ut på mornarna. Hur härligt?
Någon dag ska vi förmoderligen också gå på ett spa! DET är någonting som jag behöver: avkoppling. Massage (thank God!) och bara ta det lugnt. Så jag känner på mig att det kommer bli en bra vecka! Visst, en liten bränna hade ju inte vart fel, men.. det blir semester i hemlandet istället för utmomlands!





















Från seglingen i Kroatien för ett år sedan. Det var verkligen vackert!

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: Tack :)

Hoppas du har en bra dag själv. Jag tog moppen till ett ställe dit jag alltid brukar åka och ta miljoner självutlösarbilder för att det är kul. Alla som bor i närheten och ser mig där varenda helg måste tro att jag är sjuk i huvudet, haha.



Jag har också höstlov, skööönt :D

2010-10-30 @ 16:34:51
URL: http://mysterycity.blogg.se/
Postat av: Johanna

sc; tack :)

2010-10-30 @ 17:12:31
URL: http://skumkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0