HEMMA IGEN

Träningen gick bra, det blev flummigt igen, hahah! Fast Emma är så jäkla jobbig! Idag på bilden så berätta en kille i min klass att första gången han hade en bildlektion var i sexan. Då skulle jag säga: "Va, hade ni bild första gången i sexan?!" MEN det blev istället: "Va, hade ni sex första gången på bilde..." Och sedan fattade jag att jag sa fel, blandade ihop sexan och bilden. OCH SJÄLVKLART måste Emma höra det också och börja reta mig. Typ: "AHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHA SARA HAR HAFT SEX AHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAH!!!!!!!" Nu hotar hon mig med att sprida ett rykte om det, haha.. Hon är konstig hon..
Asså bara så ni vet så är det inget seriöst bråk, vi bara skojretas. Vi är jättebra kompisar, bara att Emmas största hobby är att irritera mig och förstöra min dag. Okej, det där lät lite fel men så är det faktiskt! Hahaha.

Tänkte gå och lägga mig snrt, men jag hinner nog med nått inlägg till.




Tog en liten hoppbild också:



Haha, blev faktiskt ganska nöjd ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0