HANNA OCH SARA I SMS-FIGHT!

Hahahaha, Hanna och jag ska göra nåt, men just nu har vi en liten sms-fight: Båda vill var hemma hos sig! Båda är så trötta att vi inte orkar gå nånstans! Hahahaha, watch this:

Sara: Hanna nu är det din tur att komma hit! :O ;)

Hanna: Va?! Vadå! Det skulle ju vara min tur att bestämma!!

Sara: Nej! Jag går alltid hem till dig! Nu får du komma hit!

Hanna: Men Asså hallå, det var en gång, förra, då vi var jättetrötta och då sa du att vi kunde vara här nästa gång!

Sara: Nej, det var ju tvärtom! Och jag har... ÄPPELPAJ!! :D Plus att jag har ont i knät :(

Hanna: 1137
Hanna: Men jag har också äpplepaj, jag vet inte om vi får ta, men ändå! Men Asså sara jag är superdupertrött! Bajstrött!

Sara:
Men kom igen, det är jag med! :O

Hanna: Sara, du förstår inte hur trött jag är! Jag var tvungen att sätta mig ner och vila på golvet när jag gick från toaletten till handfatet!

Sara: Wtf? Mår du bra elr? **Skrattande animering** förlåt, men det där var kul! Oki då, MEN NÄSTA GÅNG SKA VI TILL MIG!!!

Hahahahahahahahaha. Såhär kan vi hålla på! Helt sjukt.. Denna gång vann du Hanna, MEN VÄNTA BARA! NÄSTA GÅNG SKA VI TILL MIG! MOHAHAHAHAH

Ville bara skriva det här, jag skrattade hela tiden. Särskilt på Hannas sista sms... Fatta hur trött hon kan bli! ;D

Nu ska jag och familjen fika ute i solen, det är så fint väder ute. Hannas mormor och morfar är hos henne nu, så jag kommer när dom har åkt. Vi hörs innan jag sticker iväg!



- DET ÄR DU SOM SKA KOMMA HIT!! FATTARU?!!!!



"Totalt hopplös..."



- Okej... jag kommer väl då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0