FRIDA

Har varit hos farfar på sjukhemmet. Han var riktigt glad och pigg idag, var så jävla kul att se! :) Han log, skrattade, skämtade och så. Självklart är han fortfarande seg och orkar inte mycket, men jag blev himla glad. Och han ska få komma hem på tisdag! Så kul! Jag frågade vad han gjorde på dagarna. Han svarade att han mest tittar på den långsamma, tickande väggklockan ellerbara stirrade in i väggen. Jag tyckte att vi kunde sätta bilder på oss så han kan titta på oss istället för en vägg. Det tyckte han var en jättebra idé! :)
Sedan hälsade på på farmor också. Pappa hjälpte henne att ta bort en tröskel; När farfar kommer hem kommer han sitta i en rullstol hela tiden och då blir det väldigt jobbigt med trösklar. Han kan ju inte gå..

Men nog om det! För några dagar sedan damp en ny Frida-tidning ner i brevlådan och sidan som jag fastnade för var frisyr-sidan. Tre kändisar (Whitney Port, Vanessa Hudgens och Kate Bosworth) som visade en frisyr på fest och en vardagsfrilla. Perfa ju! Dessutom tar det inte så jättelång tid att göra heller, så det är ju bra.
Har ju testat en av dom, Kate´s festfrilla. Det jag hade igår: En knut i nacken, fast jag hade mittbena istället för snebena. Kommer nog testa någon annan av frisyrerna snart! Kanske nu i veckan?









Fastnade också för några suuupersnygga kilklackar: Två par från Jeffrey Campbell med massa nitar! Bloggaren Kenza har ju som svarta och det var första gången jag såg dom. Älskar dom!


Kommentarer
Postat av: Lizy

Nice! Skönt med lite hårtips!:D

2010-10-31 @ 21:52:50
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: Sofie

Älskar skorna!

2010-11-01 @ 09:23:46
URL: http://sofieroxa.blogg.se/
Postat av: Breakingfree.se

Kul att de nämner både en fest- och en vardagsfrisyr :)

2010-11-01 @ 19:08:30
URL: http://www.breakingfree.se
Postat av: linnea

Skorna var grymma!

2010-11-01 @ 19:23:34
URL: http://liexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0