FAILADE HOPPBILDER

Haha, ibland när man ska ta hoppbilder så blir ju oftast 99 % failade. Känner ni igen er? Så blir det såklart väldigt ofta för mig. Som idag, när jag la upp min hoppbild:



Haha, fast mina armar är alltid uppe! Och seger-tecknet! Och titta på min ena sko (till höger), ser ju skitcool ut ;)



Lovar, det här var inget försök till en bra hoppbild (SÅ dålig är jag faktiskt inte). Men jag trodde att någon gick förbi och såg vad jag gjorde, så jag tittade med smått skrämt uttryck åt det hållet. Som tur var såg ingen på! Menar, det är ju lite pinsamt om jag står själv framför en kamera och försöker hoppa och göra en pose!

Det var sista inlägget för ikväll. Nu ska jag gå och lägga mig! Börjar 09.20 imorrn, så dt ska bli skönt.

Puss & kram på er! Sweet dreams ♥


Kommentarer
Postat av: gue

Du får sova så gott! :)

2010-10-21 @ 23:17:30
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0