DAGENS BEKVÄMA OUTFIT

Sista inlägget för ikväll, sedan måste jag soa. Var så himla trött idag, så ikväll behöver jag lite sömn!

Tänkte bara visa vad jag har haft på mig idag!



Gaaalet mysig tjocktröja från Abercrombie & Fitch (köpt i USA) och ett blått linne under från BikBok.



Trasiga jeans, köpta i USA. En kille i min klass säger ALLTID när jag har på mig dom här jeansen: "Har du ramlat och slagit dig?" Haha, på skoj såklart ;)



Inga stpra accesoarer förutom ett par örhängen från Grekland (synd ej på bilden, men jag orkade inte taen bättre bild).

Ojojojoj, börjar ju tidigt imorrn! Nu ska jag släcka lampan och drömma sött. Önskar er detsamma!

Pussar o kramar från mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0