IKEA OCH SHOPPING

Hej på er!

Hann inte blogga imorse, mamma och jag stack till IKEA och köpte lite nödvändigt. Bland annat en MASSA doftljus! Herregud vad mycket ljus det blev... men det är ju bara mysigt, eller hur? ;)
Men gud vad jag hatar att vara på Ikea alltså. Haha, om man vill få mig på dåligt humör/göra mig riktigt trött och uttråkad ska man ta mig dit. Har alltid tyckt att det varit så tråkigt att gå runt bland alla möbler och kuddar och tallrikar osv. Osv. Osv. Nu är man ju för liten för att gå till lekrummet också, så man har ju inget val :P

Men det blev lite shopping för mig med! På vägen hem skulle mamma till Indiska och kolla på kuddfodral, så jag stack till Ginatricot istället. Var ute efter den stickade koftan jag visade igår (från FRIDA-tidningen). Den fanns inte i biege, men istället fanns det en nästan likadan modell i grått! Och den fick följa med mig hem... Visar snart!

Köpte också presenten till Vendela! Det blev en parfym från The Body Shop. Tror att den hette "Love etc.." eller nåt sånt. Doftade underbart i alla fall, så jag tror hon blir glad :) Vilken överraskning hon ska få på måndag! :D
Kostade ca 200 kr, jätteprisvärd!



Tror att den doftade vanlij, jasmine och något mer. Vill nästan ha den själv!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Taack, detsamma verkligen! :)¨

Asså, jag håller faktiskt med dem, mina föräldrar är oxå såna men de har blivit lite bättre nu för tiden eftersom alla visar ju sina bilder o plus man måste ändå veta sina gränser o veta vilka bilder man ska publicera! :)

Är du helsvensk då? :)

2010-11-04 @ 17:35:55
URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0