MATCH + FOTOMÄSSA = MIN DAG

Hallå!! :D

Hejsan! Har inte bloggat idag, men jag har verkligen inte haft tid: Vendela sov över här, så vi somnade ca halv två efter att vi kommit hem från bion (berättar mer sedan!), trötta som.. ja. Trötta var vi! 
Men ajg hade ju match imorse, samling halv 12, så vi ställde klockan på kvart över 9.. men jag vaknade ju knappt av alarmet, så jag var typ... "Amen.. jag blundar bara i någon minut till.." Och så blev det som det blev: jag vaknar kvart i 11, får panik över att klockan är så mycket och så blev de att stress-byta om. Men vi hann i alla fall. 
Matchen gick ändå helt okej. 0-0, men vi var ju så nära! Fick till några bra djupledspassningar, men den gick inte in helt enkelt.. Sedan var det ju SVIN-KALLT också! 6 minus låter kanske inte så jättemycket, men trots att jag hade två par underställ, mössa och vantar så frös jag så fort jag stod still. Hemskt, men dom har satt en gräns på -8, då ställer vi in matchen. Det går ju knappt att spela så! 

Sedan efter matchen stack jag och pappa till något helt annat: En fotomässa i stan! Pappa har ju alltid varit intresserad av fotografi och jag har tagit efter det lite! Känslan när man får till en riktigt snygg bild är ju fantastisk! Mässan var ganska intressant. Det fanns en massa olika bilder, från fattiga människor i dåliga förhållanden till natur-och djurbilder. Bilderna var ju otroligt bra, men jag skulle nog aldrig orka släpa runt på en systemkamera.. min lilla passar mig perfekt! :)



Fantastiska bilder, eller hur? Jag var ju vackrast *host*, men jag orkade inte ta någon ny bild. Osminkad faktiskt! Men det är väl bra att visa sina icke-vackra bilder också?



Några av mina favoritbilder. Särskilt den med pingvinerna! Så söta
:D



Fick inte till en jättebra bild, men denna var så söt och gullig! Sådana här bra bilder på djur skulle man ju vilja sätta upp på någon vägg i rummet, inte sant?


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Hej!



Jag funderar på att färga håret till jul, hemma. Har du något tips på något bra hårfärgsmärke? Jag har inte råd att gå till frisören :)

2010-11-28 @ 21:06:27
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0