FAIL

Godmorgon! Nu tänker ni väl att jag är jättetrött efter att ha sett typ fyra HP-filmer. Men icke... vi har sett.. EN! Asså det här är säkert årets fail. Vi gick och la oss 11 igårkväll för att sedan gå upp ca 2 på natten. Men det var bara Vendela som vaknade av väckerklockan och hon somnade om direkt, hon vaknade knappt själv. Så alla fortsatte sova och vaknade ca 8. 8! Vi ba: shiiiit!! Det var typ bara jag som ville se alla filmer, ingen annan.. så vi ska bara se nu fyran och kaaanske femman. Inte riktigt marathon och jag blev skitsur, haha..

Men det ska väl bli kul iaf :) Vi gör brunch nu, typ toast med en massa gott på. Mums!

Ville bara säga hur det går och så. Tyvärr kommer det nog inte bli så mycket blogg idag eftersom vi kommer vara upptagna nästan hela dagen. Men nu har jag ju 5 vänner här, så jag vill inte läga för mycket tid på bloggen.

Hoppas att NI får en rolig lördag iaf! :D Hugs ♥

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0