SHOPPAT

Hemma igen! Det blev ingen bowling, men shopping blev det! Elsa och jag hann båda köpa lite grejer och åt sushi till lunch. Mums! Men jag blev fett sur; sushibitarna var pyttesmå! Dom brukar vara typ dubblt så stora. Så mätt blev man ju knappast.. så vi gick till en juice bar och köpte varsin smoothie :) Supergott, tog någon med jordgubb. Går dit typ varje gång jag är i centrum, haha ;)

Elsa och jag var riktigt smarta inne på Gina. Jag har ett bonuskort där, när man får en stämpel om man handlar för 250 kr och två stämplar om man handlar för 500 kr (när man får 10 stämplar får man 150 :- rabatt på nästa köp). Då skulle jag köpa för 400 och Elsa för 180, alltså skulle jag bara få en stämpel. Men då gjorde vi så att jag betalade Elsas saker, alltså 580 kr så gav hon mig pengar efteråt! Så jag fick mina två stämplar ändå, hihi ^^

Visar snart vad jag har köpt! Ska bara fota allt först..



Kolla vilka pluttar! Vi är inga fåglar...



Jag utmanade mig själv lite. Jag: "De här gången SKA jag äta med pinnar, INTE med bestick!" Men det gick ju sådär.. Lyckades väl en gång på riktigt, dom andra gångerna stack jag bara pinnen i laxbiten och åt, haha. Som jag alltid brukar göra. Försöker en gång på det "riktiga" sättet, men misslyckas direkt. Då gör jag på mitt "egna enkla" sätt.
Men Elsa är ju pro...




Drog på mig mina älskade converse innan jag gick...



...och även mitt fina Thomas Sabo-armband med berlocker


                                         

                                              Haha, skulle göra en hoppbild, men den blev lite fail

Kommentarer
Postat av: MATILDA

ååh tack! glad jag blir :D

2010-11-02 @ 17:25:22
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: simone

Så fin du är! :)

2010-11-03 @ 11:22:44
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0