REGN? JAHA... VARFÖR?

Hej på er!

Har precis ätit mellis bestående av smoothie och juice. Har börjat dricka smoothie typ varje dag! Men det är ju bästa mellanmålet. Man får ju i sig en massa frukt t.ex.! Äter alldeles för lite frukt ibland så smoothie är ett bra alternativ!

Nog om det. Har haft en bra dag iaf. Vi hade iofs svenska, vi skulle träna på pjäsen till Romeo & Julia. Ingen var koncentrerade och jag försöke mest få allt att funka men det gick inte så jättebra. Sån är jag, jag måste alltid ha kontroll över mina skolarbeten, annars får jag panik! Särskilt när det är en ganksa stor grej, vi ska ju spela upp den här pjäsen för två klasser! Och jag är med mest tror jag, så himla pinsamt.. Men nästa gång SKA jag få ihop det med träningen, annars går väl allt åt skogen. 

Elsa och jag hade planerat att vi och några andra skulle sova över ikväll. "På en tisdag?" kanske ni tänker, men det är så att vi har halvdag imorrn! Börjar 12.20 så sköönt!! Har bara två lektioner, bl.a. min sista träslöjdslektion för i år! :D 

Nu ska jag fota dagens outfit, sedan blir det väl plugg. Hoppas ni haft en bra dag! ♥



En bild från i somras. Längtar tillbaks!! Gjorde det särskilt idag, pga allt regn (fast svensk sommar innebär väl egentligen ganksa mycket regn :P ) Jag var ganska smart förresten, jag tog på mig lite hårspray imorse för att hålla mina lockar på plats. När jag kommer ut regnar det.. Ni kan ju tänka er hur fint mitt hår har varit idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0