FLUMM

Hej på er! Vendela och Hanna är hemma hos mig nu. Min dator är fortfarande helt fucked up, det tar minst ett år att skriva en mening för jag måste vänta lite mellan knapptryckningarna. Helt stört.. 

Har i alla fall haft en jättebra och framförallt rolig dag! Vi har ju elevens val och jag, Hanna och Vendela tog engelska. Så idag åkte alla i vår grupp in till ett gymnasium som hade lektionerna på engelska. Det var ganska slappt, men vi blev på största flummhumöret och skrattade åt allting! Fast sedan skulle en lärare berätta om skolan på engelska och... jag trodde jag skulle somna. Seriöst, det kändes som om huvudet skulle slå ner i bordet när som helst. Han som pratade hade så himla tråkig röst! 

Vi fick till några bra bilder. Vi tog typ årets bästa bild! Det ser ut som om jag precis har slagit ner Hanna! Hahaha, gud vad vi skrattade. Titta bara:



HHAAAAHAHHAHAAH!!! ÅRETS BILD!! (Ja, jag får visa ansiktet, men jag såg så himla sjuk ut så, hehe)



På ett supermysigt café som hette "Tant Brun, tant Grön och tant Gredellin". Det var inne i ett jättemysigt litet hus med jättelågt tak.





Haha, här är tre av dom bästa bilderna!





ROFLMAO. Hanna fick en liten hårsjukdom på vägen hem... Och min näsa som sticker fram, haha.



Årets Justin Biebers-frisyr-bild


Kommentarer
Postat av: Linnea

SV; hihihh taack ^^

2010-11-11 @ 22:02:35
URL: http://liinneaaz.blogg.se/
Postat av: Karin

Lite kul att se hur du ser ut haha :)

Tant brun i sigtuna va? Bor i närheten och där har man vart några hundra gånger ^^

2010-11-13 @ 00:21:13
URL: http://mysterycity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0