THIS IS ME

Hellu! Hanna är hemma hos mig, vi jobbar med svenskan. Vi ska ju spela teater - Romeo och Julia. Men jag har inte börjat än, har bara kollat bloggar och så.. inte bra Sara. men jag ska börja snart. Gud, vi har massa kvar och det ska vara klart imorrn. Baaaaaaaajs...

Nog om det. Tänkte bara berätta en grej: Jag får visa mitt ansikte på bloggen! Pappa sa det igår, det är ändå flera tusen som lägger upp bilder på ansiktet och dessutom är det ganska svårt att hitta min blogg.

So: well, this is me:



Den här togs igår när Hanna och jag väntade på bussen. Inte den finaste, men det är iaf ungefär såhär jag ser ut NU, menar att det här är inte jag för ett år sedan.



För några veckor sedan när jag och familjen såg på Joe Labero i Stockholm. http://saaaaaras.blogg.se/2010/september/bilder-fran-igar.html



Vanlig outfit...



Myskläder :)



Bild från i somras (censurerade Anna på bilden, hon vill inte synas i min blogg).



För några veckor sedan





Outfit-bild



Slängkyssbild för några veckor sedan, inför Annas vilda västern-fest :)





Så, det var 11 bilder! Hoppas ni har fått en bild av hur jag ser ut. Men jag kommer såklart lägga upp fler bilder på mig själv i kommande inlägg, så det är väl bra...

Nu ska jag försöka jobba lite. Haft en bra dag? :)

Kommentarer
Postat av: josefine - foto & allt möjligt

svar ; Åh tack vad glad jag blir !!! :DDD

2010-11-10 @ 20:11:26
URL: http://josefineolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0