SKÖN EFTERMIDDAG

Tjoho! Ska på träning nu, förlåt att jag inte uppdaterat tidigare. Efter skolan stack jag, Hanna, Hannah och Vendela till ett café där vi mötte några i vår klass också. Dom har halva priset på alla GB-glassar (snart vinter..)så vi passar på att proppa i oss så mycket vi kan! Haha :D Vi ska gå dit varje dag så när dom ska slänga allt ska vi fråga om vi får! Skitsmart ju ;)

Sedan gck alla förutom Hanna hem till mig. Vi har spelat lite Kinect! :)

Men nu måste jag byta till träningen. Vi hörs efter iaf, då kommer dagen outfit upp och så! 

Hoppas ni haft en bra dag! ♥


Jag just nu   

Kommentarer
Postat av: Mariam

sv: haha, bli inte ledsen. Ni kmr ha lov om 3 veckor typ! :).. Det e bara bra med mig! :) <3

2010-11-18 @ 18:51:24
URL: http://xxlebanesegirlxx.blogg.se/
Postat av: guevacci

Tack för att du var med i dagens blogg :D anmäl dig gärna igen om du inte vann ^^

2010-11-18 @ 19:09:58
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0