SKÖN DAG

Hallå! Ska byta om till träningen strax, men först tänkte jag göra ett litet inlägg ;)

Härlig dag såklart. Vi spelade upp på musiken och jag fick ++!! :D (asså i sjuan har vi ju inte betyg, så vi får omdömen ist: ! = inte nått målen. + = nått målen. ++ = överträffat målen). Blev skitglad.. Tur att jag fick spela piano iaf! Antingen fick man spela bas - som jag sög på - gitarr - som jag sög på - trummor eller piano och jag hade typ bara tränat på piano. Tur att jag fick spela det. Annars hade jag INTE fått ++ kan jag säga :P

Efter skolan gick jag, Hanna, Vendela och August hem till mig. Jag visade dom Kinect! Haha dom tyckte det var skitkul! Fast vem tycker inte det egentligen?

Måste verkligen byta om nu, men jag slänger upp dagens outfit när jag kommer hem. Om jag hinner. POK ♥



Så jäkla fint det var på hemvägen idag. Nu är det ju mörkt vid 4 *snyft* Fast man får väl vänja sig. Tyvär...

Kommentarer
Postat av: khatere

hej:)

nu har veckans blogg börjat du är nummer 8

du kan skriva på din blogg så att dina läsare ska rösta på dig<3

tack:)

2010-11-16 @ 19:18:06
URL: http://khatereh.webblogg.se/
Postat av: yasha

vilken vacker bakgrund!

2010-11-17 @ 19:41:34
URL: http://yasha.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0