SJUK DRÖM

Godmorgon allihopa! :D

Har ni sovit gott? Det har jag. Sov ganska gott, men jag drömde nåt helt sjukt! Hela drömmen utspelade sig i ett gigantiskt hus. Först var det en massa konstiga grejer, jag sprang runt i olika rum och hela min familj var i det huset och där var våra kompisar också och blablabla.

Men SEDAN: Någon random tjej ville typ ta självmord och det spred sig så alla som bodde i det här huset fick reda på det, även jag. Hon skulle typ kasta sig ut i havet och drunkna. Jag skulle stoppa henne, men helt plötsligt var alla personer som bodde i huset på en båt!
Båten kastade av sig själv ut i havet och det var jättehöga vågor, så alla fick panik och trodde att vi skulle dö. Då kom det en tjej som var expert på att fixa så att vi inte skulle drunkna. Då kom det plötsligt en annan tjej som sa att hon också kunde fixa det och att hon drömt att få rädda personer i hela sitt liv, fast hon var inte lika erfaren som den första tjejen. Osäkert gick alla med på att den andra tjejen skulle få rädda oss.
Det gick inte så bra. En val kom och svalde båten. Men när vi var inne i valens mage så sa "den andra" tjejen att vi kunde åka upp ur det här hålet i valen där den sprutar upp vatten. Men vi misslyckades.
Sedan var drömmen slut. Kanske för att vi precis skulle dö? Drömmar kan ju vara helt sjuka, visst?

Nog om det. Idag är det ju Fars Dag! Har faktiskt inte köpt någonting, men pappa sa igår att han INTE ville bli uppvaktad. "Det är ju bara affärer som har hittat på det så dom kan tjäna pengar på alla fars dag-saker som dom säljer" brukar han säga. Men det blir väl en liten extra fika eller nåt ;)

Ska ni fira Fars dag? I så fall, hur?



Trött kicka...

Kommentarer
Postat av: Josse

Sv: Ja visst är det bra! :D fast twilight är också bra :)

2010-11-14 @ 11:30:24
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/
Postat av: F E L L A N

Fin blogg du har! hoppas allt är bra med dig! :)

2010-11-14 @ 12:04:59
URL: http://fellans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0